AKTIVITI-AKTIVITI BAKAL BELANSUNG DI SABAH TAHUN 2010 (www.sabahtourism.com)

POLISI PERSENDIRIAN


Umum
Akses ke laman blog ini adalah diperakui oleh Borneo Tourism Agency.  Dengan mengakses dan menggunakan laman blog ini, ini menunjukkan bahawa anda telah membaca dan bersetuju dengan semua terma dan syarat dan notis tanpa pengubahsuaian. Jika anda tidak bersetuju dengan mana-mana syarat, anda boleh membatalkan akses dengan serta merta.

Pemilikan
Laman blog ini adalah dimiliki dan dioperasikan oleh Borneo Tourism Agnecy. Akses dan penggunaan laman web ini dan mana-mana informasi dan perkhidmatan sedia ada adalah tertakluk kepada syarat-syarat berikut:
  1. Larangan penggunaan dan akses
Anda seharusnya tidak mengubah, meniru, mengambil, menerbitkan semula, mengedarkan, mengepos, memuat turun, lesen kerja yang dicipta dari hyperlink, menyimpan sebarang maklumat system, memindahkan mana-mana perkara atau menjual mana-mana material tanpa keizinan bertulis dari Borneo Tourism Agency. Ini bermakna, dalam kebanyakan perkara, anda tidak boleh memasukkan hyperlink terhadap laman blog Borneo Tourism Agency dalam mana-mana laman blog lain atau ‘cermin’ di dalam laman blog anda, laman utama blog anda atau mana-mana material yang terdapat di dalam laman blog Borneo Tourism Agency atau link masing-masing. Anda tidak dibenarkan untuk menggunakan laman blog Borneo Tourism Agency atau link untuk sebarang tujuan yang haram, tidak sah di sisi undang-undang atau terlarang di dalam syarat-syarat akses.

  1. Link ke laman web pihak lain
Laman blog ini adalah laman blog bagi Borneo Tourism Agency yang mana mempunyai pengembangan dan pembangunan link dan atau beroperasi di bawah pihak lain selain Borneo Tourism Agency.
Borneo Tourism Agency tidak mengawal laman blog berkenaan dan tidak bertanggungjawab terhadap isi-isinya. Penyertaan Borneo Tourism Agency terhadap link-link ke laman blog berkenaan tidak termasuk sebarang galakan, tajaan atau cadangan bahan di dalam laman blog tersebut atau mana-mana organisasi yang memiliki atau menguruskan operasi (melainkan dinyatakan sebaliknya).
Mana-mana pihak lain yang berminat untuk mewujudkan rangkaian ke laman blog ini hendaklah terlebih dahulu memberitahu Borneo Tourism Agency mengenai niat mereka tersebut secara bertulis. Borneo Tourism Agency mempunyai hak untuk menafikan izin bagi rangkaian tersebut tanpa menyatakan sebab yang munasabah. Jika keizinan diberikan, Borneo Tourism Agency tidak bertanggungjawab terhadap sebarang keperluan untuk mewujudkan timbal balik link.

  1. Maklumbalas
Kesemua maklumbalas yang diberikan kepada Borneo Tourism Agency termasuk soalan-soalan, komen-komen, cadangan-cadangan atau yang seumpamanya berkenaan dengan laman blog hendaklah diambil kira sebagai bukan sulit. Borneo Tourism Agency adalah percuma digunakan untuk sebarang tujuan, idea, konsep, atau teknik. Borneo Tourism Agency tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang keperluan berkenaan maklumbalas and bebas untuk diterbitkan semula, digunakan, didedahkandan diedarkan kepada orang lain tanpa sebarang had.

  1. Pengubahan terma dan syarat
Borneo Tourism Agency mempunyai hak mutlak untuk menyemak semula syarat-syarat akses ini pada bila-bila masa tanpa notis dan anda bersetuju untuk dihadkan bergantung kepada sebarang perubahan.

  1. Keseluruhan perjanjian
Syarat-syarat akses ini mengandungi keseluruhan perjanjian di antara anda dan Borneo Tourism Agency dan anda bersetuju bahawa sebarang  dan semua perjanjian yang berkaitan dengan akses anda yang berlaku secara serentak dan kegunaan laman blog ini adalah di ambil alih.

  1. Pemotongan terma-terma
Jika terdapat sebarang peruntukan bagi syarat akses adalah ditentukan sebagai tidak sah atau tidak dikuatkuasakan, maka seharusnya tidak akan memberi kesan terhadap mana-mana peruntukan syarat akses ini, bagi sebarang baki yang sah dan dikuatkuasakan.






0 Responses