AKTIVITI-AKTIVITI BAKAL BELANSUNG DI SABAH TAHUN 2010 (www.sabahtourism.com)

SOALAN-SOALAN LAZIM

Soalan 1
Selain daripada maklumat-maklumat pulau yang tersedia di dalam blog syarikat, dimanakah lagi tempat bagi dapatkan maklumat lanjut.

Jawapan:
Maklumat lanjut mengenai pulau-pulau tersebut boleh didapati dengan menghubungi pihak kami ditalian telepon yang disediakan. Selain itu, maklumat tambahan juga dapat kami sertakan melalui penghantaran maklumat secara email serta pelanggan boleh menyertai laman facebook kami di BORNEO TOURISM AGENCY.


Soalan 2
Disepanjang tempoh percutiaan, adalah perkhidmatan pengangkutan akan disediakkan oleh pihak syarikat?

Jawapan:
Syarikat kami juga ada menyediakan khidmat pengangkutan mengikut permintaan dari pihak pelanggan. Kadar bayaran bagi setiap perkihdmatan pengangkutan adalah mengikut jarak serta destinasi yang ingin dikunjungi.


Soalan 3
Adakah caj lain akan dikenakan selain daripada senarai harga yang tertera di blog ini?

Jawapan:
Bagi perkhidmatan kami, caj tetap adalah sebanyak RM300 akan dikenakan.


Soalan 4
Bagaimanakah cara bagi membuat tempahan percutian ke pulau-pulau yang tersenarai di blog ini?

Jawapan:
Untuk membuat sebarang tempahan pelanggan bolehlah mengisi terus borang tempahan yang tersedia di blog ini dengan menyertakan maklumat peribadi yang lengkap. Selain daripada itu, tempahan juga boleh dibuat melalui talian telefon yang tertera di laman blog ini.


Soalan 5
Bagaimanakah untuk mengetahui percutian yang menyediakan pakej promosi pada waktu-waktu tertentu?

Jawapan:
Pihak kami akan sentiasa mengemaskini laman blog, laman facebook serta menghantar email kepada rakan facebook kami untuk menyatakan segala promosi serta aktiviti yang akan dijalankan di setiap pulau.     


0 Responses